Butik KamarKaleez

Selamat datang ke KamarKaleez dimana segala impian anda menjadi kenyataan. Kamar mengalukan pengunjung baru ke blog kami di samping menghargai pengunjung lama.
Kamar berharap blog ini akan memberi inspirasi kepada pengunjung dengan segala kelengkapan kamar yang penuh dengan kecintaan, kasih sayang serta memberi peranan dalam menghiasi, mencipta ruang kediaman seperti yang diimpikan.

Di sini impian anda terserlah. Kediaman anda, dimana segala cerita bermula.

Sunday, April 18, 2010

Kucing Kucing De'Kamar

Princess Lola
 Bodyguard Kamar Dato' K & Pa' Lola
        Jika anda singgah ke KAMAR apa yang mula mula anda jumpa adalah sepasang kucing hitam putih yang sentiasa seiring bersama disekitar kawasan Jalan Bandar 4. Lihat saja gelagat mereka dalam gambar di atas, seakan memikirkan dan berbincang sesuatu.
        Dan apabila melangkah ke dalam Kamar, anda akan berjumpa dengan kucing berwarna choklat putih seakan princess akan menunjukan aksinya dan kekadang dia akan scan pelanggan2 yang berkunjung. Lola ada kucing kesayangan adik saya dan sentiasa berada di Kamar dan ia menjadi Maskot  bagi Kamar
        Aksi aksi ketiga tiga kucing tesebut mendapat perhatian pelanggan yang kekadang datang ke Kamar, hendak bergambar dengan mereka.

1 comment:

  1. Betullah kucing2 hitam ini..boleh dijadikan mata2,pembawa rezeki & bodyguard utk KAMAR..Pelharalah sebaiknya..Anugerah ilahi..

    ReplyDelete